یزدفردا:در اولین المپیاد ورزشی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد که در 2 گروه برادران و خواهران در رشته های مختلف در حال برگزاری است در رشته فوتسال تیم الف گروه عمران این واحد در بین تیم های شرکت کننده به مقام قهرمانی رسید.
دکتر سید علی المدرسی معاون دانشجویی دانشگاه گفت: در اولین المپیاد ورزشی ویژه دانشجویان واحد یزد که  در رشته های ورزشی گوناگون  در حال برگزاری می باشد دانشجویان در رشته های مختلف با هم به رقابت می پردازند که در شاخه فوتسال برادران 12 تیم درا ین رشته حضور داشتند و نها یتا تیم الف گروه عمران به قهرمانی رسید .
وی افزود: تیم فوتسال الف گروه عمران متشکل از آقایان سید محمد آتشی ده شیری،حمیدرضا نامجو فرد،وحید عباسی،رضاساکی،هادی کریمی زارچی،حامد نامجو فرد،هادی احمدی،بهادرشمس،مهدی عبداللهی،مسعود فتحی،حمید عبداللهی و محمد حسین عبداللهی فهادان  با سرپرستی حمید رضا حفیظی به مقام قهرمانی رسید و تیم علوم و تحقیقات واحد یزد و تیم برق الف واحد یزد به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
این عضو هیات علمی دانشگاه ادامه داد: المپیاد ورزشی ویژه گروه برادران شامل 11 رشته ورزشی  فوتسال،والیبال،بسکتبال،کشتی آزاد و فرنگی،کاراته،جودو،تکواندو،شنا،بدمینتون و تنیس روی میز بوده و در گروه خواهران شامل رشته های ورزشی والیبال،فوتسال،کاراته،شنا،بدمینتون،تنیس روی میز و شطرنج می باشد.
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد خاطر نشان کرد :به تیم های اول تا سوم و نفرات برگزیده در این المپیاد ورزشی با حضور مسئولین دانشگاه جوایزی اهدا خواهد شد.  
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا